مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ در بیرجند خراسان جنوبی

تدریس و مشاوره دیجیتال مارکتینگ در بیرجند خراسان جنوبی آموزش اینستاگرام

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ در بیرجند خراسان جنوبی

تدریس و مشاوره دیجیتال مارکتینگ در بیرجند خراسان جنوبی آموزش اینستاگرام

مشاور دیجیتال مارکتینگدر بیرجند خراسان جنوبی

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ در بیرجند | جمعه, ۸ مرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۱۴ ب.ظ

مشاور دیجیتال مارکتینگدر بیرجند خراسان جنوبی

ایمیل مارکتینگ
اولین ایمیل در سال ۱۹۷۱ فرستاده شد. عجیب است با توجه به سرعت رشد تکنولوژی، همچنان قسمت بزرگی از بودجه‌ی دیجیتال مارکتینگ به ایمیل مارکتینگ اختصاص دارد. ایمیل مارکتینگ یکی از انواع بازاریابی دیجیتال است که نرخ بازگشت سرمایه (ROI) خوبی دارد و هر سال نسبت به سال قبل رشد حدود ۴ درصدی را تجربه می‌کند. ابزارهای گوناگونی برای بهینه کردن ایمیل مارکتینگ وجود دارد. در ادامه به بررسی دو مورد اصلی که در ایران بیشترین استفاده را دارد، می‌پردازیم :

Mailchimp
یکی از قدرتمندترین و سخاوتمندانه‌ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ جهان است که در سال گذشته ۲۵۰ میلیارد ایمیل توسط کاربرانش ارسال شده است. با استفاده از Mailchimp شما می‌توانید ۱۲۰۰۰ ایمیل به ۲۰۰۰ نفر در هر ماه به صورت رایگان ارسال کنید. همچنین این ابزار با قابلیت تقسیم‌بندی مخاطبان، اتوماسیون قوی، آمار و گزارش‌هایی که از دیده شدن و کلیک بر روی ایمیل موردنظر می‌دهد، به شما کمک می کند کمپین خود را تحلیل کنید و محتوای بهینه و جذاب‌تری برای ایمیل خود خلق کنید.

می‌توانید از سرویس‌های ایرانی خوبی همانند میل‌چی، میل‌تاز، نامه‌رسان چابک و … و همچنین از ابزارهای قدرتمند خارجی دیگری همانند Mailerlite، Emma، Marketo، GetReponse و … برای اجرای کمپین‌های ایمیل مارکتینگ خود استفاده کنید.

تبلیغات کلیکی
در تبلیغات کلیکی (cost per click)  شما به ازای کاربری که تبلیغ را دیده و روی آن کلیک کرده است، هزینه پرداخت می‌کنید. در نتیجه هزینه تبلیغات شما با مجموع تعداد کلیکی که کاربران روی تبلیغ کرده‌اند، متناسب است. با توجه به این امر، هر چه کلیک بیشتری صورت گیرد، هزینه افزایش پیدا می‌کند.  در تبلیغات کلیکی، با توجه به قیمت کلیکی که تعیین ‌می‌کنید و متناسب با بودجه‌ای که برای تبلیغات کلیکی خود در نظر می‌گیرید، کلیک دریافت می‌کنید و هزینه می‌پردازید.

ریتارگتینگ
ریتارگتینگ به شما امکان می‌دهد، افرادی را که به طور مستقیم به سایت شما مراجع کرده‌اند ولی اقدام یا خریدی نکرده‌اند، دوباره به سایت خود بازگردانید. تحقیقات نشان داده است تنها یک درصد از افرادی که از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند، در اولین ورود به مشتری شما تبدیل می‌شوند. به کمک ریتارگتینگ می‌توانید ۹۹ درصد باقی را به سایت خود برگردانید.

 

 

 

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ در بیرجند خراسان جنوبی

بهزاد حسین عباسی 

09121724677

09128724677

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ در بیرجند

مشاور دیجیتال مارکتینگدر بیرجند خراسان جنوبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی